שיווק בטוויטר

הטוויטר היא רשת חברתית שהיכולות הבולטות שלה מתבטאות בניטור לקוחות, שינוי דעה לקהל יעד רחב, והפצה למיליוני אנשים בציוץ אחד קטן. דרך הטוויטר יש למותגים יכולת להגן על עצמם ולהגיב ללקוחות באופן ישיר ומיידי ואף להשפיע על דעת קהל בצורה מהירה.

טוויטר לכולם

אם בעבר אנשים חשבו שפלטפורמת הטוויטר מתאימה רק לאנשים ומשתמשי קצה, ניתן לראות שהעולם מסתכל על הטוויטר כפלטפורמה שיווקית לכל דבר ויותר בעלי עסקים וחברות משתמשים בטוויטר כדי להגיע להמונים.

אז למה טוויטר?

רשת התצוגות היא רחבת ידיים וכוללת מגוון אפשרויות לפורמטים שונים.
לכל פורמט פרסומי יש יתרונות וחסרונות וכל אחד עובד טוב יותר בנסיבות ספציפיות לעומת האפשרויות האחרות.
אנו נעצב את הפרסום ונוציא אותו למכרז בפורמט הפרסומי שיתאים ביותר למטרות השיווק שלכם.

הופעה לפי מילים מטורגטות

Keyword targeting is a remarkably interesting and precise way to go after specific people who have demonstrated intent on Twitter.

You can target people who've used a specific word or hashtag in their Twitter update, or people who've interacted with tweets containing those words, in the last seven days.

Facebook doesn't allow you to do this. On Facebook, you can't target by keywords, they only offer topic targeting.

What's the difference? Well, on Facebook I can only go after people who are interested in AdWords as a topic.

On Twitter, I can get much more precise. I could target #ppcchat – a popular hashtag for marketers to talk about all things PPC.

לומדים את השוק

גם החברות והמותגים הגדולים מופיעים שם ולומדים כל יום את השוק מחדש, מהטוויטר ניתן לגלות האם אוהבים את מוצרי המותג, האם יש חוות דעת שונות על שירות הלקוחות והאם צריך לבצע שינויים ליצירת שינוי תדמיתי או חיזוק תדמיתי.

חיסכון בזמן

תחשבו על כך שאתם מנהלים חברת שליחויות – וניתן בחיפוש קל למצוא בטוויטר אנשים שמחפשים שליחים / שליחויות או ביקורות על התחום, דמיינו שאתם מצליחים לנטר לקוחות לא מרוצים משירותי המתחרים שלכם ותיפתח בפניכם חלון הזדמנויוית להגעה ללקוחות שצריכים את השירות שלכם, עד היום נעזרו במתחרים שלכם, ואתם יכולים להפוך אותם ללקוחות חדשים ומרוצים אצלכם!

קהל בתאמה אישית

Did you know you can target every Twitter user who follows specific accounts with your Twitter ads?

If you use a tool like BirdSong Analytics, it's easy to download a list of every follower for any Twitter account and create your own tailored audience to target with your Twitter ads.

Facebook has custom audiences, which are awesome in their own way. But Twitter wins here because for Facebook custom audiences to work, you need to have the email address or phone number of the people you want to reach. That's a big stumbling block – what if you want to reach Facebook users but you don't know their email or phone number? Sorry, you're out of luck.

On Twitter, the bar is much lower. All you need is a Twitter user's handle to reach people with your promoted tweets.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

לעיתים קרובות יש ניגודים בין SEO ל-PPC, אך התחומים בהם הם "מתווכחים" למעשה מצביעים על מקומות לשיפור תהליכי עבודה ואופטימיזציה של הערוצים. הגורמים העיקריים לחיכוך ...

זהו חלק קטן בסדרת כתבות שנוציא על משפכים שיווקיים - באופן כללי - מה זה משפך שיווקי משפך שיווקי הוא תהליך רב-שלבי המוביל לקוחות פוטנציאליים מהכרת המוצר ועד ...

אוקטובר 11, 2024

מהי תגית Nofollow? תגית "Nofollow" (rel="nofollow") היא מאפיין בקישור שמורה לסורקי מנועי החיפוש לא לעקוב אחר הקישור ולכן לא לסרוק את הדף המקושר. קישורי Nofollow אינם משפיעים על דירוג ...

אוקטובר 9, 2024

מהי תגית Noindex? תגית "Noindex" היא הוראה בדף אינטרנט המורה למנועי החיפוש לא לאנדקס את העמוד. זהו אחד הכלים לחסימת אינדוקס של עמודי אינטרנט. כאן "תגית" מתייחסת לתגית ...

אוקטובר 8, 2024

מה זה "Not Provided"? המונח "Not provided" בגוגל אנליטיקס מתייחס לתנועה אורגנית שמגיעה מחיפושים באמצעות SSL או ממשתמשים מחוברים לחשבון גוגל שלהם, כאשר שאילתות החיפוש ...

אוקטובר 6, 2024

בכדי להתמודד עם השינויים של התעשייה, עלינו לאמץ את הגישה הנכונה. צריך ללמוד ליצור ערך, ולא רק לייעל, לטובת הצלחה לטווח הארוך. כשעוד היינו צעירים, כולנו רצינו לשבת ...

אתרים רבים שעוברים עיצוב מחדש לא מצליחים לשפר את הביצועים ב-SEO, ולעיתים אף פוגעים בדירוגים הקיימים ויוצרים אתגרים לצוותי SEO המנסים לשחזר את התנועה האבודה. זה מצב ...

ספטמבר 15, 2024

התמקדו בשינויים משפיעים, ספקו תובנות ישימות ונצלו את יכולות הבינה המלאכותית לשיפור היעילות וההצלחה של ההמלצות עבור הלקוחות. רבים מאנשי המקצוע בתחום ה-SEO מתקשים ...

Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...

אוגוסט 26, 2024

כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...

אוגוסט 25, 2024

דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...

אוגוסט 21, 2024

חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...

שיחת טלפון
צור קשר