שיווק בפייסבוק
היום, הרשת החברתית המובילה בעולם היא הפייסבוק, לכן היא גם קרקע פוריה וזירה איכותית למציאת לקוחות חדשים ולהפצת מוצרים ושירותים בצורה המונית, הפייסבוק יכולה לעזור בשיפור חשיפה, שימור לקוחות ולייצר חיבור אישי יותר בין המותג ללקוחותיו.
היום, הרשת החברתית המובילה בעולם היא הפייסבוק, לכן היא גם קרקע פוריה וזירה איכותית למציאת לקוחות חדשים ולהפצת מוצרים ושירותים בצורה המונית, הפייסבוק יכולה לעזור בשיפור חשיפה, שימור לקוחות ולייצר חיבור אישי יותר בין המותג ללקוחותיו.
נתחיל בנקודה ששיווק בפייסבוק מתאים לכולם, לכל עסק וכל מותג. הדבר החשוב יותר שצריך לזכור הוא שכל עסק צריך שיווק שונה בפייסבוק,
ומה שעובד בשביל עסק א׳ לא בהכרח יעבוד לעסק ב׳, זה מאוד תלוי בסוג העסק, במסרים שנרצה להעביר או בסוג הלקוחות שנרצה ״לדוג״ מהפייסבוק.
בתחילת העבודה בפייסבוק עליינו לבצע מספר פעולות בסיסיות כדי להתחיל את העבודה.
הדברים הראשונים שנעשה הם: יצירת דף אוהדים, בחינת מותגים דומים, מציאת קבוצות רלוונטיות לפרסום, ניתוח קהל יעד.
שיווק בפייסבוק לא מתחיל ומסתכם בפיתחת עמוד, צריך להחליט מה יהיו הפנים של אותו עמוד, אילו מסרים יובילו אותו ומה אנו רוצים להשיג מאותו עמוד פייסבוק, לדוגמא, האם אנו רוצים להשיג לקוחות? האם אנו רוצים לשמר את הלקוחות הקיימים? האם העמוד מופנה להקל שמגיע רק בכדי להתעדכן בנושאים מסוייים וכדומה.
אחרי שנחליט על הכיוון שלנו צריכים לפתח אסטרטגיית פוסטים, באיזה שעה מומלץ לעלות פוסטים, האם מומלץ לעלות עם תמונה, כמה פוסטים ביום וכמה פוסטים בשבוע, ובכלל – האם הפוסטים שלנו הם קצרים וקולעים או ארוכים ואינפורמטיביים.
אחרי שגילינו מה אנו רוצים להציג ואיך לטפל בעמוד האוהדים שלנו, אנו צריכים לבחון את האפשרויות השונות להשיג לקוחות ולהגיע לקהלים שונים שטרם נחשפו לאתר – בין האפשרויות שלנו יש מספר אופציות עיקריות – פרסום ממומן של פוסטים או מודעות, חדירה לקבוצות ממוקדות נושאים.
פרסום ממומן ע״י מודעות
יכול להוות לנו יתרונות רבים – אנו יכולים להגיע לקהל מפולח, לפי גילאים, תחומי עניין וכו׳, גם בפייסבוק כמו בגוגל ישנה אפשרות לקמפיין Re-Marketing אשר ״עוקב״ אחר הגולשים הרלוונטים.
פרסום ממומן של פוסטים
ניתן להגיע ע״י פרסום ממומן של פוסטים לקהל מפולח בהרבה יותר, אפשר להחליט שרק מי שאוהב את העמוד שלנו יראה את הפוסט, בנוסף יש אפשרויות לפנות לחברים של הקהל שלנו, למשפחות שלהם ודברים דומים – כך אנו יוצרים פרסום ממוקד יותר לקהל רלוונטי יותר ומונעים בזבוז כספים מיותר.
חדירה לקבוצות
היום, הפייסבוק בנוי ממשתמשי קצה, קבוצות ודפי אוהדים, לכן – מה שאנו עושים בחלק מהמקרים זה להצטרף לקבוצות סגורות ומשתלבים בהן תוך כדיי שיתוף פוסטים בקבוצות הללו, והשתתפות פעילה בדיונים השונים העולים בקבוצה.
היתרונות הבולטים – זול בהשוואה לגוגל, הפרסום בפייסבוק הוא זול בהשוואה לגוגל וניתן להשיג חשיפה להמונים במחיר מוזל.
החיסרון – פייסבוק שואפים להגיע ליום שבו ייקראו ״מנוע חיפוש״, אך הם עדיין לא שם, ולכן המודעות שאנו מטרגרטים, ולמרות שאנו מטרגטים כמה שאפשר ומנסים להיות רלוונטים לגולשים, מופיעות באופן שרירותי בצידו הימני / שמאלי של העמוד בפייסבוק, או ב feed של הגולש הפוטנציאלי, ובעצם מגיעות אליו ״במקרה״.
להבדיל מגוגל שהפרסום יכול להיות רלוונטי הרבה יותר כי המודעות עולות לגולשים אחרי חיפוש מדוייק וממוקד של חיפוש כלשהו. (קידום ממומן בגוגל)
קידום אורגני
אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
פיתוח אתרי וורדפרס
יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס
שיווק במדיה
פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב
ניהול מוניטין
הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון
לעיתים קרובות יש ניגודים בין SEO ל-PPC, אך התחומים בהם הם "מתווכחים" למעשה מצביעים על מקומות לשיפור תהליכי עבודה ואופטימיזציה של הערוצים. הגורמים העיקריים לחיכוך ...
זהו חלק קטן בסדרת כתבות שנוציא על משפכים שיווקיים - באופן כללי - מה זה משפך שיווקי משפך שיווקי הוא תהליך רב-שלבי המוביל לקוחות פוטנציאליים מהכרת המוצר ועד ...
מהי תגית Nofollow? תגית "Nofollow" (rel="nofollow") היא מאפיין בקישור שמורה לסורקי מנועי החיפוש לא לעקוב אחר הקישור ולכן לא לסרוק את הדף המקושר. קישורי Nofollow אינם משפיעים על דירוג ...
מהי תגית Noindex? תגית "Noindex" היא הוראה בדף אינטרנט המורה למנועי החיפוש לא לאנדקס את העמוד. זהו אחד הכלים לחסימת אינדוקס של עמודי אינטרנט. כאן "תגית" מתייחסת לתגית ...
מה זה "Not Provided"? המונח "Not provided" בגוגל אנליטיקס מתייחס לתנועה אורגנית שמגיעה מחיפושים באמצעות SSL או ממשתמשים מחוברים לחשבון גוגל שלהם, כאשר שאילתות החיפוש ...
בכדי להתמודד עם השינויים של התעשייה, עלינו לאמץ את הגישה הנכונה. צריך ללמוד ליצור ערך, ולא רק לייעל, לטובת הצלחה לטווח הארוך. כשעוד היינו צעירים, כולנו רצינו לשבת ...
אתרים רבים שעוברים עיצוב מחדש לא מצליחים לשפר את הביצועים ב-SEO, ולעיתים אף פוגעים בדירוגים הקיימים ויוצרים אתגרים לצוותי SEO המנסים לשחזר את התנועה האבודה. זה מצב ...
התמקדו בשינויים משפיעים, ספקו תובנות ישימות ונצלו את יכולות הבינה המלאכותית לשיפור היעילות וההצלחה של ההמלצות עבור הלקוחות. רבים מאנשי המקצוע בתחום ה-SEO מתקשים ...
Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...
כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...
דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...
חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!
לשיחה עם נציג – מומחה קידום
info@seo-up.co.il | 079-5805620
מוזמנים להגיע לקפה
א.ד ברגמן 2, פארק המדע רחובות, קומה 1
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!