למה צריך דוחות
דוחות מעקב חשובים מאוד לצורכי הקידום, הן הקידום האורגני והן הקידום הממומן, מהדוחות אנחנו יכולים לעקוב בצורה טובה על הצלחת הקידום, ניתן לאמוד ולראות לאורך תקופה את הכניסות לאתר, כאשר רואים זאת על גרף יכולים לראות לארוך טווח האם הקידום באתר מניב פירות, כנ"ל גם במיקומים, תמיד ניתן לעקוב אחר ביטויים ולראות מה ניתן לחזק ולקדם במנועי החיפוש. הדוחות שלנו דינאמיים, ולכן אנו יכולים להוסיף פרמטרים שונים לפי בקשת הלקוח, במידה ויש דרישות מסויימות אנו משתדלים מאוד להוסיפן לדוח כדי שנוכל לאמוד יותר טוב את הנתונים ולספק כמות נתונים טובה ללקוח.
חשוב לדעת!
לפעמים יש מצב בו הקידום עובד והמיקומים והתנועה עולים אך האתר אינו מצליח להגדיל את רווחי החברה. מה זה אומר?
צריך להתחיל ולבחון את תוכן האתר ואת איכותו, במידה והתוכן יהיה יותר טוב כך אנשים ינצלו את האתר בצורה בו אתם רוצים – וכך נגדיל את רווחי החברה ואפקטיביות האתר.