הגדלת רווחים
בין הפרמטרים החשובים ביותר בבדיקת אפקטיביות האתר הוא פרמטר ההמרה, כלומר – האם אתם יודעים לאמוד כמה לקוחות מגיעים אליכם מגוגל? ואם כן, האם אתם יודעים אם הם מגיעים מגוגל אורגני? קמפיין ממומן? אולי פייסבוק?
בין הפרמטרים החשובים ביותר בבדיקת אפקטיביות האתר הוא פרמטר ההמרה, כלומר – האם אתם יודעים לאמוד כמה לקוחות מגיעים אליכם מגוגל? ואם כן, האם אתם יודעים אם הם מגיעים מגוגל אורגני? קמפיין ממומן? אולי פייסבוק?
אנחנו בחברת Seo-up לוקחים מתעדפים בחשיבות רבה את נושא הגדלת הרווחים ושיפור ההמרה באתרי לקוחותינו. אם זה בדרכי יצירת תוכן חדש שיווקי ומעניין, או בהמלצות לשינויים בניראות האתר – הגדלת כפתורים, פונטים ודברים נוספים.
הצוות שלנו מכיל מקדמי אתרים, אנשי שיווק, מעצבים, ומתכנים – וכולם בייחד יודעים לתת תמונה טובה יותר לשינויים שצריכים להתבצע באתר אינטרנט שצריך לשפר בו את אחוזי ההמרה.
במידה ויש תנועת גולשים באתר, איך היא אינה ממצה את היכולות שלה, כלומר – אין מספיק פניות / מכירות מהאתר / יצירת קשר / טלפונים – אחוז ההמרה לא מספיק טוב ביחס לכמות הגולשים הנכנסים לאתר אל נמול אלו המשאירים פרטים או מבצעים פעולות, אתם במקום הנכון, אנחנו יכולים לעזור לכם לשפר את אחוז ההמרה באתר.
קידום אורגני
אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל
פיתוח אתרי וורדפרס
יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס
שיווק במדיה
פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב
ניהול מוניטין
הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון
לעיתים קרובות יש ניגודים בין SEO ל-PPC, אך התחומים בהם הם "מתווכחים" למעשה מצביעים על מקומות לשיפור תהליכי עבודה ואופטימיזציה של הערוצים. הגורמים העיקריים לחיכוך ...
זהו חלק קטן בסדרת כתבות שנוציא על משפכים שיווקיים - באופן כללי - מה זה משפך שיווקי משפך שיווקי הוא תהליך רב-שלבי המוביל לקוחות פוטנציאליים מהכרת המוצר ועד ...
מהי תגית Nofollow? תגית "Nofollow" (rel="nofollow") היא מאפיין בקישור שמורה לסורקי מנועי החיפוש לא לעקוב אחר הקישור ולכן לא לסרוק את הדף המקושר. קישורי Nofollow אינם משפיעים על דירוג ...
מהי תגית Noindex? תגית "Noindex" היא הוראה בדף אינטרנט המורה למנועי החיפוש לא לאנדקס את העמוד. זהו אחד הכלים לחסימת אינדוקס של עמודי אינטרנט. כאן "תגית" מתייחסת לתגית ...
מה זה "Not Provided"? המונח "Not provided" בגוגל אנליטיקס מתייחס לתנועה אורגנית שמגיעה מחיפושים באמצעות SSL או ממשתמשים מחוברים לחשבון גוגל שלהם, כאשר שאילתות החיפוש ...
בכדי להתמודד עם השינויים של התעשייה, עלינו לאמץ את הגישה הנכונה. צריך ללמוד ליצור ערך, ולא רק לייעל, לטובת הצלחה לטווח הארוך. כשעוד היינו צעירים, כולנו רצינו לשבת ...
אתרים רבים שעוברים עיצוב מחדש לא מצליחים לשפר את הביצועים ב-SEO, ולעיתים אף פוגעים בדירוגים הקיימים ויוצרים אתגרים לצוותי SEO המנסים לשחזר את התנועה האבודה. זה מצב ...
התמקדו בשינויים משפיעים, ספקו תובנות ישימות ונצלו את יכולות הבינה המלאכותית לשיפור היעילות וההצלחה של ההמלצות עבור הלקוחות. רבים מאנשי המקצוע בתחום ה-SEO מתקשים ...
Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...
כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...
דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...
חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!
לשיחה עם נציג – מומחה קידום
info@seo-up.co.il | 079-5805620
מוזמנים להגיע לקפה
א.ד ברגמן 2, פארק המדע רחובות, קומה 1
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!