הגדלת רווחים

בין הפרמטרים החשובים ביותר בבדיקת אפקטיביות האתר הוא פרמטר ההמרה, כלומר – האם אתם יודעים לאמוד כמה לקוחות מגיעים אליכם מגוגל? ואם כן, האם אתם יודעים אם הם מגיעים מגוגל אורגני? קמפיין ממומן? אולי פייסבוק?

אנחנו נותנים דגש למשמעות הקידום

אנחנו בחברת Seo-up לוקחים מתעדפים בחשיבות רבה את נושא הגדלת הרווחים ושיפור ההמרה באתרי לקוחותינו. אם זה בדרכי יצירת תוכן חדש שיווקי ומעניין, או בהמלצות לשינויים בניראות האתר – הגדלת כפתורים, פונטים ודברים נוספים.
הצוות שלנו מכיל מקדמי אתרים, אנשי שיווק, מעצבים, ומתכנים – וכולם בייחד יודעים לתת תמונה טובה יותר לשינויים שצריכים להתבצע באתר אינטרנט שצריך לשפר בו את אחוזי ההמרה.

במידה ויש תנועת גולשים באתר, איך היא אינה ממצה את היכולות שלה, כלומר – אין מספיק פניות / מכירות מהאתר / יצירת קשר / טלפונים – אחוז ההמרה לא מספיק טוב ביחס לכמות הגולשים הנכנסים לאתר אל נמול אלו המשאירים פרטים או מבצעים פעולות, אתם במקום הנכון, אנחנו יכולים לעזור לכם לשפר את אחוז ההמרה באתר.

טיפים לשיפור ההמרות באתר

אתרי תדמית וכמו כן גם אתרי מכירות לעיתים סובלים מבעית המרה,
בחלק מהמקרים יש תנועה ערה של גולשים אך לא מגיעים למיצוי פוטנציאל הפניות מכמות הגולשים, בין אם זה יצירת קשר, שיחת טלפון או מכירה אינטרנטית.
כדי לשפר את אחוזי ההמרה אנו ממליצים לכם מספר רעיונות שתוכלו לנסות אצלכם, ואולי אפילו לקבל שיפור מיידי בנתונים (רק תזכרו מאיפה קיבלתם המלצה).

פופ-אפ

פופ-אפ עם מבצע, או פניה אישית ללקוח, לפני שהוא יוצא מהאתר, תגדיל לכם את הסיכוי לקבלת פרטים מהלקוח ולחזור אליו לשיחה טלפונית,
תחשבו על רעיון יצירתי לפניה ללקוח, ותאמינו לנו – זה עובד!

צ׳אט וירטואלי

כן, אנחנו יודעים שאתם לא אוהבים ואף פעם לא כותבים בצאט כלום, אבל איך תסבירו שהצ׳אטים האלו, מניסיון – מעלים ב 25% את כמות הפניות באתרים בהם הם מוטמעים?! תנסו זה חובה.

סליידר מניע לפעולה

יש לכם סליידר באתר? כנראה שכן, לרוב האתרים יש סליידר עליון שמקבל את הגולשים באתר, אז למה אתם מחכים? תכניסו שם צור קשר צף / מבצע / הנעה לפעולה כלשהי שתגרום לגולש להפוך ללקוח!

קופון / מבצע

בין אם האתר מוכר מוצר או שירות, על כל דבר ניתן לעשות הנחה, מבצע / קופון, ברגע שתתציעו לגולש קופון או את מבצע כלשהו, אתם כבר תראו שתקבלו יותר מתעניינים.

שירותים נוספים שאתם בטוח צריכים

קידום אורגני

אנו מציעים ללקוחותינו ניהול קמפיינים בגוגל

פיתוח אתרי וורדפרס

יש לנו צוות פיתוח לאתרי וורדפרס

שיווק במדיה

פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם ויוטיוב

ניהול מוניטין

הצפת תוצאות חיוביות לעמוד הראשון

לקוחות ממליצים

"בניתי וקידמתי עם Seo-up אתר אחד, הגענו להצלחה רבה, והחלטנו לבנות אתר נוסף כדי למקסם את האפשרויות מגוגל, עובדים שלוש שנים ייחד, וממשיכים הלאה – מומלץ."

אוראל הילל, CEO, minibar-israel

"לחברת Seo-up קידום אתרים היקרה ברצוני להודות לכם על השירות האמין שקיבלתי מכם עד היום.על האמינות וקיום ההבטחות שנתתם לי כשהתחלנו את דרכנו המשותפת. על הזמינות שלכם לכל הבקשות שלנו.ממליצה בלב שלם עליכם כחברה מקצועית ,אמינה ואנושית ללקוחותיה."

ענת ויל סמג׳ה, CEO ,Beauty-look

"אנו עובדים עם Seo-up , דרור והצוות שלו כבר מספר שנים ומרוצים מאוד, התקדמנו בעשרות ביטויים לעמוד הראשון, התוצאות האורגניות גודלות כל חודש, וכנ״ל העבודה בממומן."

יהונתן אלנקרי, סמנכ״ל שיווק רוזטו

"שנתיים של עבודה השיגו הגדלה משמעותית במכירות המוצר, מרוצים מאוד וממשיכים למוצרים שונים. חברת קידום אתרים מומלצת מאוד."

ירון יחזקאלי, CEO, VISAGE

"לאורך השנים תמיד היו לי רגשות מעורבים לכל הנוגע לפרסום העסק ולפרסום בגוגל , הדבר נבע ממספר חוויות לא נעימות עם חברות פרסום שונות.
כאשר פגשתי לראשונה את דרור מאוקס פרסום (seo-up) , הרגשתי שאני חייב לנסות את השיטה שלו בכל הקשור לפרסום באינטרנט.
אני יכול להגיד היום שלאחר כחצי שנה של עבודה משותפת ומקצועית האתר של העסק שלי נראה מעולה והכי חשוב מייצר לי עבודה,הפניות של הלקוחות עלו ובעקבות כך המכירות.
ממליץ בחום!"

יואל לוינשטין, CEO, african-tziklid

כתבות נוספות שיעניינו אותך

לעיתים קרובות יש ניגודים בין SEO ל-PPC, אך התחומים בהם הם "מתווכחים" למעשה מצביעים על מקומות לשיפור תהליכי עבודה ואופטימיזציה של הערוצים. הגורמים העיקריים לחיכוך ...

זהו חלק קטן בסדרת כתבות שנוציא על משפכים שיווקיים - באופן כללי - מה זה משפך שיווקי משפך שיווקי הוא תהליך רב-שלבי המוביל לקוחות פוטנציאליים מהכרת המוצר ועד ...

אוקטובר 11, 2024

מהי תגית Nofollow? תגית "Nofollow" (rel="nofollow") היא מאפיין בקישור שמורה לסורקי מנועי החיפוש לא לעקוב אחר הקישור ולכן לא לסרוק את הדף המקושר. קישורי Nofollow אינם משפיעים על דירוג ...

אוקטובר 9, 2024

מהי תגית Noindex? תגית "Noindex" היא הוראה בדף אינטרנט המורה למנועי החיפוש לא לאנדקס את העמוד. זהו אחד הכלים לחסימת אינדוקס של עמודי אינטרנט. כאן "תגית" מתייחסת לתגית ...

אוקטובר 8, 2024

מה זה "Not Provided"? המונח "Not provided" בגוגל אנליטיקס מתייחס לתנועה אורגנית שמגיעה מחיפושים באמצעות SSL או ממשתמשים מחוברים לחשבון גוגל שלהם, כאשר שאילתות החיפוש ...

אוקטובר 6, 2024

בכדי להתמודד עם השינויים של התעשייה, עלינו לאמץ את הגישה הנכונה. צריך ללמוד ליצור ערך, ולא רק לייעל, לטובת הצלחה לטווח הארוך. כשעוד היינו צעירים, כולנו רצינו לשבת ...

אתרים רבים שעוברים עיצוב מחדש לא מצליחים לשפר את הביצועים ב-SEO, ולעיתים אף פוגעים בדירוגים הקיימים ויוצרים אתגרים לצוותי SEO המנסים לשחזר את התנועה האבודה. זה מצב ...

ספטמבר 15, 2024

התמקדו בשינויים משפיעים, ספקו תובנות ישימות ונצלו את יכולות הבינה המלאכותית לשיפור היעילות וההצלחה של ההמלצות עבור הלקוחות. רבים מאנשי המקצוע בתחום ה-SEO מתקשים ...

Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...

אוגוסט 26, 2024

כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...

אוגוסט 25, 2024

דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...

אוגוסט 21, 2024

חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...

שיחת טלפון
צור קשר