הגדלת כמות החשיפה
אתרכם לא במקומות שהייתם רוצים להופיע בגוגל? אם לקוחותיכם הפוטנציאלים מחפשים נושאים רלוונטים לאתרכם אך עדיין לא מוצאים אותו – כנראה שהאתר אינו מופיע בעמוד הראשון? במצב כזה, אתם מפסידים לקוחות חדשים כל יום, ובעיקר מפסידים כסף!
אתרכם לא במקומות שהייתם רוצים להופיע בגוגל? אם לקוחותיכם הפוטנציאלים מחפשים נושאים רלוונטים לאתרכם אך עדיין לא מוצאים אותו – כנראה שהאתר אינו מופיע בעמוד הראשון? במצב כזה, אתם מפסידים לקוחות חדשים כל יום, ובעיקר מפסידים כסף!
בשיטת הקידום שלנו אנו יודעים להגדיל את פוטנציאל החשיפה ולגרום לך להופיע במקומות הגבוהים בגוגל בשלל ביטויים הקשורים לעסק, ביטויים תחרותיים וביטויים עיקריים.
היום, במידה ואתרכם מופיע במספר ביטויים מצומצם בדף הראשון הוא נחשף לכמות גולשים מסוימת, הרצון שלנו – הוא שכל הזמן האתר שלכם ייחשף לכמה שיותר גולשים, ושואפים להגדלה חודשית של כמות הכניסות לאתר.
צריך לנקוט בפעולות קידום רבות המשלבות אלמנטים שונים שבעצם יתרכזו לא רק בקידום המילים העיקריות של העסק, אלה גם מילות "זנב ארוך".
(זנב ארוך- ביטוי המורכב משלושה מילים ומעלה).
כלומר, במידה והעסק מתמקד במכירת מחשבים, חברת הקידום צריכה לקדם גם את הביטוי "מכירת מחשבים" אך בשביל להיחשף יותר ולהיות אפילו יותר רלוונטי לגולש, ייתכן מאוד שיהיה נכון לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים + עיר" כלומר, במידה והעסק נמצא בתל אביב, יש לקדם את הביטוי "מכירת מחשבים בתל אביב", כך ניצור עוד חשיפה לגולשים שמחפשים בצורה זו.
ניתן להסיק מנתונים אלו, שהביטוי קידום אתרים הוא ביטוי פופולארי מאוד ומחופש מאוד בחודש, אחריו מגיע הביטוי קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ואחרון הוא קידום אתרים בישראל.
במידה ועסק היה רוצה להיחשף לגבי כל המילים, הוא היה משקיע קודם כל בביטוי "קידום אתרים" ומחזק את האתר עם ביטויים שונים כמו "קידום אתרים בגוגל, קידום אתרים באינטרנט ובישראל" וכמובן עוד ביטויים הקשורים לתחום.
במילים פשוטות, במידה והאתר יגיע לדף הראשון בביטוי ״קידום אתרים״ הוא ייחשף ל – 22,200 גולשים בחודש, אך אם האתר יופיע בכל הביטויים בדף הראשון פוטנציאל החשיפה לאתר יהיה 30,240 גולשים בחודש (סיכום של הפופולאריות של כל המילים).
אם זה באתר או מחוצה לו, כלומר – לשתף מידע בנוגע למוצרים של העסק בפורומים ובלוגים שונים ברשת, ליצור דו שיח בין גולשים בפורומים וזירות כאלה ואחרות באינטרנט,
וכמובן – לא לשכוח את הפייסבוק / טוויטר / גוגל פלוס / לינקדאין.
יצירת תוכן איכותי לגולשים ולשתף אותו לא רק באתר, ניתן לשתף את התוכן באתרי מאמרים איכותיים, אשר יעבירו אליך את הגולש שיקרא את התוכן.
במידה ויש תוכן איכותי מחוץ לאתר ובאתר, הגולשים כבר יפרסמו אותו בעצמם ובעצם ישווקו בעצם את העסק. כמובן שמומלץ מאוד להגדלת החשיפה להיות פעיל ברשתות החברתיות, ליצור עמוד פייסבוק ולשמור עליו מעודכן , טוויטר, יוטיוב ועוד…
לעיתים קרובות יש ניגודים בין SEO ל-PPC, אך התחומים בהם הם "מתווכחים" למעשה מצביעים על מקומות לשיפור תהליכי עבודה ואופטימיזציה של הערוצים. הגורמים העיקריים לחיכוך ...
זהו חלק קטן בסדרת כתבות שנוציא על משפכים שיווקיים - באופן כללי - מה זה משפך שיווקי משפך שיווקי הוא תהליך רב-שלבי המוביל לקוחות פוטנציאליים מהכרת המוצר ועד ...
מהי תגית Nofollow? תגית "Nofollow" (rel="nofollow") היא מאפיין בקישור שמורה לסורקי מנועי החיפוש לא לעקוב אחר הקישור ולכן לא לסרוק את הדף המקושר. קישורי Nofollow אינם משפיעים על דירוג ...
מהי תגית Noindex? תגית "Noindex" היא הוראה בדף אינטרנט המורה למנועי החיפוש לא לאנדקס את העמוד. זהו אחד הכלים לחסימת אינדוקס של עמודי אינטרנט. כאן "תגית" מתייחסת לתגית ...
מה זה "Not Provided"? המונח "Not provided" בגוגל אנליטיקס מתייחס לתנועה אורגנית שמגיעה מחיפושים באמצעות SSL או ממשתמשים מחוברים לחשבון גוגל שלהם, כאשר שאילתות החיפוש ...
בכדי להתמודד עם השינויים של התעשייה, עלינו לאמץ את הגישה הנכונה. צריך ללמוד ליצור ערך, ולא רק לייעל, לטובת הצלחה לטווח הארוך. כשעוד היינו צעירים, כולנו רצינו לשבת ...
אתרים רבים שעוברים עיצוב מחדש לא מצליחים לשפר את הביצועים ב-SEO, ולעיתים אף פוגעים בדירוגים הקיימים ויוצרים אתגרים לצוותי SEO המנסים לשחזר את התנועה האבודה. זה מצב ...
התמקדו בשינויים משפיעים, ספקו תובנות ישימות ונצלו את יכולות הבינה המלאכותית לשיפור היעילות וההצלחה של ההמלצות עבור הלקוחות. רבים מאנשי המקצוע בתחום ה-SEO מתקשים ...
Meta Description - מה זה? תיאור מטא הוא מאפיין HTML המספק תקציר קצר ורלוונטי על מהותו של דף מסוים. התיאור יכול להופיע מתחת לכותרת הדף ברשתות חברתיות ובעמודי תוצאות חיפוש ...
כיצד לכתוב את כותרות המטא והתיאורים הטובים ביותר יצירת כותרות מטא ותיאורים מושלמים היא חיונית לשיפור קידום האתרים (SEO) ושיעורי הקליקים (CTR) של האתר שלך. ריכזתי ...
דף במטמון הוא עותק של דף אינטרנט שנשמר באחסון מידע זמני הנקרא "מטמון" (cache). מטרת המטמון (שמירת וגישה למידע מהמטמון) היא לאחסן קבצים על מנת לשפר את ביצועי אחזור ...
חלק מהאתרים שנפגעו מעדכון התוכן השימושי בספטמבר 2023 מראים סימנים קטנים של שיפור. האם זה יימשך? ביום חמישי בבוקר, גוגל שחררה את עדכון הליבה של אוגוסט 2024, שהופיע ...
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!
לשיחה עם נציג – מומחה קידום
info@seo-up.co.il | 079-5805620
מוזמנים להגיע לקפה
א.ד ברגמן 2, פארק המדע רחובות, קומה 1
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!