מהן הטעויות של חברות הקידום היום? רמז – אובססיה ללינקים!
מהן הטעויות של חברות הקידום היום? רמז – אובססיה ללינקים!
הדגשים אותם אנו יכולים לקחת מהסרטון הזה שמאט מוציא:
אחת הטעויות הגדולות בתחום ה Seo ומה שאנשים וחברות לפעמים מתבלבלים זה בין עדכון נתונים ועדכון אלגוריטם.
עדכון אלגוריטם זה כאשר גוגל משנה את האלגוריטם על איך תוצאות החיפוש ידורגו, יתאנדקסו וימויינו.
עדכון נתונים זה כאשר גוגל עושה עדכון לנתונים שלו אחרי שהאלגוריטם כבר מוטמע במערכת.
לדוגמא, עדכון פינגווין האחרון (22.05.13), הוא עדכון אלגוריטם, היה שינוי כיצד האלגוריטם עובד ומנתח את התוצאות , פינגווין 2, ופינגווין 3 היו בסה"כ עדכון נתונים .
חברות קידום ואנשי Seo מתמקדים יותר מדיי ביצירת לינקים
מאט קאטס טוען שחברות ואנשי Seo מתמקדים יותר מדיי ביצירת קישורים לאתרים שהם מקדמים ומבזבזים אנרגיה במקומות הלא נכונים של העבודה.
מאט טוען שבמידה וחברות אלו ימקדו את עבודתן ביצירת תשובות טובות במדיה החברתית ובמקומות בהן שואלים שאלות לעניין ויש מקום לענות להם יהיה הרבה יותר אפקטיבי לאתרים שהם מקדמים.