מתכנן מילות המפתח – כיצד הוא יועיל לאתר שלך?
מתכנן מילות המפתח – כיצד הוא יועיל לאתר שלך?
החידושים בכלי מתכנן מילות החיפוש עוזרים לנו יותר מתמיד-
לכל אתר יש סט מילים בהם מתמקד תהליך קידום האתר. בדרך כלל מתוך הסט הזה, ישנן מילות מפתח שמוכרות יותר מאחרות, כלומר מילים שבאמת מביאות תנופה לאתר. בין אם זה תנועה לאתר/ דף נחיתה ובין אם זה מכירה ישירה, עם השינויים המצטברים, גוגל כעת עוזרים לנו יותר, להגיע אל המילים הנכונות לנו באמצעות שינויים בכלי מתכנן מילות חיפוש.
והרי החדשות – סיכום כלל השינויים בחודשים האחרונים:
- מיצג גרפי נעים לעין ובהחלט קריא יותר לפילוח מילות חיפוש ע"פ מדינות-
מיצג מאד רלוונטי לאתרים בעלי קהל יעד בינלאומי, הרוצים להתמקד במדינות בהם המוצר/השירות שלהם יותר מבוקש ולפיכך – יותר אנשים מחפשים אותו.
- בבדיקת אומדנים נוכל למצוא מיצג מפלח של קהלי היעד, ספציפית ע"פ מיקומים שכבר קבעתם, ובנוסף פילוח מיקרו של אותם מיקומים ע"פ נתונים שוטפים כמו מחוז, מיקוד, נמלי תעופה ועוד.
הדבר מועיל כשיש מוצר/שירות המדבר אל תחומים מסוימים באופן נישתי.
לדוגמא: אני סופר צללים של אנשי חינוך ולכן ארצה לדעת אחוזי חיפוש באוניברסיטאות בהם אוכל להציע את שירותיי.
- פילוח חיפוש מילות המפתח במכשירים וקביעת הצעת מחיר בהם-
חידוש זה נותן לנו לקבל אומדן של נפח חיפוש בכל סוגי המכשירים (מחשב-לפטופ, טאבלט וסלולר), לקבל הערכה בסיסית ואף פרטנית ולבצע שינויים בהתאם.
כלומר יש לנו כעת יכולת לקבוע בכל סוג מכשיר הצעה גבוהה או נמוכה.
- מיצג ויזואלי מעולה של פילוח מילות המפתח ע"פ סוגי מכשירים או מיקומי יעד-
המיצג מועיל בהבנה עמוקה של היכן נוכל לקבל את התמורה הטובה ביותר לעסק שלנו. האם כדאי לנו להשקיע יותר בקמפיין המותאם לסלולר או למחשב.
- פילוח טרנד בסלולר אל מול כלל הנפח הקיים-
במילים פשוטות-> כמה מתוך כלל החיפושים למוצר/שירות מסוים נעשה מתוך מכשירים ניידים. נתון זה יכול להועיל בהבנה עד כמה המוצר/השירות רלוונטי לעולם הסלולר/ עולם האינסטנט. לדוגמא אפליקציה לשירות מוניות מיידי, נפח גדול מהחיפושים יתבצעו מתוך ניידים, לכן כדאי לשקול להתאים יותר את הקמפיין/אתר/אפליקציה/דף נחיתה לסלולר
- פירוט שינויים בנפח החיפוש של כל מילה או קבוצת מילים,
הפירוט כעת מכליל סך חיפושים שהשתנה ושיעור אחוזים של השינויים
- אם כבר שמתם לב מהתמונות הקודמות -> בדיוק כמו באנליטיקס –
הוסיפו טווח תאריכים.
כעת ישנו פילוח בפרקי זמן גמישים יותר. ניתן להעריך באופן חודשי, רבעוני או שנתי. מעבר לכך, ניתן לקבוע באופן ידני את פרק הזמן שרוצים להעריכו,
ולהשתמש בהשוואת פרקי זמן, כלומר, מה היה נפח החיפוש לפני שנה לעומת היום.
אין ספק שקו ההתייעלות של גוגל, לעיתים מקשה על בעלי אתרים ועל מקדמים אתרים ולעיתים מקל עלינו, אתם מוזמנים להיוועץ בנו בכל עת, בנוגע לעסק שלכם ובפרט בנוגע לאתר שלכם. סופשבוע נעים ובהצלחה!
__________________________________________________________________________________________
אודות כותבת המאמר: גל ישלח
גל ישלח עובדת ב Seo-up קידום אתרים בגוגל ואחראית על הצלחה של לא מעט חברות.
יש לכם שאלות? שלחו אלינו, ונענה לכם בהקדם!
מעוניינים לקבל מידע על נושא שטרם כתבנו? גם על זה נשמח שתשלחו לנו מייל.
חזרה לדף הראשי של הבלוג