מעקב נתונים
היכנסו לאנליטיקס, הטמיעו מעקבים באתר וכמובן עיקבו אחר שינויי המיקומים של הביטויים, רק כך תוכלו לאמוד את השיפור והתקדמות הקידום האורגני של העסק בגוגל, חשוב לדעת שהכל ניתן למעקב, ניתן להבין האם יש יותר טלפונים, יותר מילוי צור קשר , וואטסאפ, כל דבר המגיע מחיפושים אורגניים ניתן לאמוד וכך להבין האם הקידום אפקטיבי ומצליח
למה צריך קידום אורגני?
קידום אורגני הוא לרוב המקור הראשי לתנועת האתר, חיפוש אורגני הוא חלק עצום מביצועי אתרי האינטרנט של רוב העסקים ורכיב קריטי במשפך הקנייה, שבסופו של דבר מוביל את המשתמשים להשלמת המרה או מעורבות.
לגוגל יש נתח משמעותי הרבה יותר משוק החיפוש מאשר למתחרים כמו Yahoo, Bing, Baidu, Yandex, DuckDuckGo ואחרים רבים.
זה לא אומר שכל מנועי החיפוש האחרים אינם תורמים לנראות של מותג – הם כן. פשוט גוגל מחזיקה בנתח משמעותי משוק החיפוש הכללי ולכן חשוב לעקוב אחרי ההנחיות שלה.
אך החלק הנותר של השוק שבבעלות מנועים אחרים גם הוא בעל ערך למותגים, במיוחד עבור מותגים בנישות שבהן חיפוש קולי, ויזואלי ואנכי משחקים תפקיד חשוב.
גוגל, בהיותה האתר המתוייר ביותר בעולם, היא גם אחת מספקיות הדואר האלקטרוני הפופולריות בעולם.
YouTube הוא מנוע החיפוש השני בשימוש, עם לפחות 2.5 מיליארד אנשים הנכנסים אליו לפחות פעם בחודש, או 122 מיליון אנשים ביום.
אנו יודעים כי רוב ברור של האנשים עם גישה לאינטרנט מבקרים בגוגל לפחות פעם ביום כדי לקבל מידע.
קידום אתר אורגני בונה אמון ואמינות
הבעיה עבור מותגים רבים היא שבניית אמון ואמינות בין לילה היא בלתי אפשרית – כמו בחיים האמיתיים. סמכות נצברת ונבנית עם הזמן.
ובמהלך מהפכת ה-AI שאנו חווים בשנה האחרונה שלא מראה סימנים של האטה, בניית אמינות אמיתית הפכה לקשה יותר להשגה – וקריטית אף יותר.
מעקב אחרי הנחיות E-E-A-T של גוגל חיוני להבטחת תוצאות מוצלחות בעת יצירת תוכן לקהל שלך.
מטרתו של כל מקצוען בקידום אתרים היא לבסס יסוד חזק של אמון ואמינות עבור לקוח. זה עוזר שיש אתר יפהפה עם חוויית משתמש נקייה ויעילה המייצגת מותג איכותי עם בסיס לקוחות נאמן – או לפחות פוטנציאל לאחד כזה.
מותג כזה יהיה קל לגילוי בחיפוש עם האסטרטגיה הנכונה של SEO. ככל שתהיה נוח יותר לפרסם ולהתאגד עם ערוצים שונים, כך תהפוך ליותר ניתן לגילוי.
זהו שדה קרב AI ונהיה קשה יותר
מאז המהפכה לכאורה של AI שהפכה לזמינה לכל אדם בקצות אצבעותיו, דפי תוצאות מנועי החיפוש (SERPs) הפכו לתחרותיים יותר מאי פעם.
הנדל"ן האורגני ממשיך להתכווץ – בוטים, טכנולוגיות מונעות AI אחרות גונבות תוכן ומשחזרות דברים שהן לומדות בדרך, שהם לעיתים קרובות לא מדויקים או מבלבלים, כל זאת תוך ענן השוק התחרותי עם תוכן משוכפל או פשוט נורא.
SEO (קידום אורגני) אמיתי ואיכותי – כולל מחקר מילות מפתח מעמיק, ניתוח תעשייה ובדיקת מתחרים כדי ליצור תוכן בעל ערך גבוה ללקוחות ולנאמנים שלך – מאפשר למותגים להתבלט מהזבל הממוחזר שמציף את ה-SERPs שלנו מדי יום.
SEO טוב גם אומר חוויית משתמש טובה יותר
חוויית משתמש הפכה להיות עדיפות עליונה עבור כל משווק.
כולם רוצים דירוגים אורגניים טובים יותר ונראות מקסימלית. עם זאת, מעטים מבינים כי חוויית משתמש אופטימלית היא חלק גדול מהשגת זה.
גוגל למדה איך לפרש חוויית משתמש טובה או לא טובה, וחוויית משתמש חיובית הפכה לאלמנט מרכזי בהצלחת אתר.
עדכון חוויית הדף של גוגל הוא משהו שמקצוענים בכל הענפים יצטרכו לעמוד בו והוא חלק מההתמקדות המתמשכת שלהם בחוויית הלקוח.
לקוחות יודעים מה הם רוצים. אם הם לא מוצאים את זה, תהיה בעיה לאתר להחזיק מול התחרות, שתעקוף אותו על ידי הצעת אותו תוכן או טוב יותר עם חוויית משתמש טובה יותר.
קידום לוקאלי מוביל להגברת מעורבות, תנועה והמרות
יש לכם עסק מקומי? מומלץ לבצע אופטימיזציה של האתר בהתאם לחיפושים לוקאליים, לדוגמא – אם אתם מסעדה בתל אביב, תקדמו את האתר בחיפוש לפי מסעדה בתל אביב / סוג המזון שאתם מכינים + תל אביב, וכך תצליחו להשיג לקוחות פוטנציאליים שביצעו חיפושים הכוללים מיקומים (עיר / איזור / מדינה) , מומלץ להוסף את העסק לגוגל ביזנס ורכישת קישורים נכנסים מקומיים. מומלץ גם לוודא שהאתר מומלץ בכל הפורטלים / אתרים הממליצים על סוג השירות שלך באיזורים ספציפיים. חשוב שיהיה מצויין באתר כתובת מדוייקת, טלפון ליצירת קשר, דרך להזמין וכדומה כדי לשפר לגוגל את ההבנה שמדובר בעסק לוקאלי.
הגישה הניידת של הגולש ומנועי חיפוש עיצבה את החיפוש המקומי ליסוד קריטי עבור רוב העסקים הקטנים והבינוניים.
SEO לוקאלי שואף לייעל נכסים דיגיטליים עבור אזור מסוים כדי שאנשים יוכלו למצוא עסק במהירות ובקלות, מה שמקרב אותם שלב אחד לעסקה.
אופטימיזציות מקומיות מתמקדות בשכונות, עיירות, ערים, אזורים ואפילו מדינות מסוימות כדי לבסס מדיום משמעותי עבור המסר של המותג ברמה המקומית.
תנועה מקידום אורגני משפיע על מחזור הקנייה
מחקר הופך להיות אלמנט קריטי ב-SEO, וחשיבות המחקר בזמן אמת הולכת וגדלה.
שימוש בטקטיקות SEO כדי להעביר את המסר שלך על עסקאות טובות, מוצרים ושירותים פורצי דרך, והחשיבות והאמינות של מה שאתה מציע ללקוחות ישנה את המשחק.
זה גם ישפיע ללא ספק על מחזור הקנייה כאשר זה נעשה נכון.
הקידום האורגני כל הזמן משתפר והפרקטיקות הטובות ביותר תמיד מתעדכנות
זה נהדר שיש טקטיקות SEO מיושמות על אתר של מותג ועל נכסיו הדיגיטליים.
עם זאת, אם מדובר במעורבות קצרה טווח (מגבלות תקציב וכו') והאתר לא נבדק מחדש באופן עקבי עם הזמן, הוא יגיע לסף שבו הוא לא יכול להשתפר עוד בגלל מכשולים אחרים.
או, הוא ידרוש מאמץ כזה שמותגים ימצאו את עצמם מוציאים הרבה יותר ממה שציפו להגיע למקום שבו יכלו להשיג באופן טבעי לאורך זמן באמצעות מאמצי שיווק שכללו SEO.