שיווק מחדש – Re-Marketing
מתוך כלל המבקרים לראשונה באתר שלכם, 98% אינם משאירים פרטים,
מתקשרים טלפונית, או מבצעים רכישה.
מכאן שניהול קמפיין שיווק מחדש הוא לא רק רעיון טוב, הוא בהכרח חיוני לרווחיות שלכם.
מתוך כלל המבקרים לראשונה באתר שלכם, 98% אינם משאירים פרטים,
מתקשרים טלפונית, או מבצעים רכישה.
מכאן שניהול קמפיין שיווק מחדש הוא לא רק רעיון טוב, הוא בהכרח חיוני לרווחיות שלכם.
ניהול קמפיין שיווק מחדש מתמקד בפילוח שוק מדויק.
אנו קובעים איזה פלח שוק הוא רב הערך ביותר, מבחינת ניסיון לאבחן לאיזה מהמבקרים באתר הסיכוי הגדול ביותר הקיים שישובו ויבצעו את פעולת ההמרה המתבקשת (לקוחות פוטנציאליים), בין אם זה השארת פרטים בטופס, התקשרות טלפונית, ביצוע רכישה או צפייה בדף ראשי. בשלב הבא אנו יוצאים לדרך, מעצבים את הפרסומים, יוצרים מכרז פתוח עבור הקהלים שלנו, ומטייבים את הקמפיין כל הזמן.
קמפיין שיווק מחדש מוצלח הוא כזה שמנתח ולוקח בחשבון את הרווחיות של אותם פרסומים קודמים
שהביאו את התנועה לאתר מלכתחילה.
הרעיון הכללי של שיווק מחדש מתבסס על חשיפת המבקרים באתר שלכם לפרסומים חדשים בזמן שהם גולשים באינטרנט. יחד עם זאת, לא ניתן להתייחס לכל המבקרים באותו אופן מבחינת הפוטנציאל הרווחי לעסק. חלק מהמבקרים פשוט אינם מעוניינים במוצר הנמכר, אבל מבקרים רבים מצויים בשלב קרוב יותר לסוף תהליך המכירה ואלה ישלימו את תהליך ההמרה אם ישובו לאתר זמן קצר לאחר הביקור בו.
השלב הראשוני הוא ניתוח של כלל קהל המבקרים ודפוסי ההתנהגות שלו על מנת לזהות את הפלגים שכדאי לפנות אליהם באופן יותר חזק ומשמעותי.
לאחר טיוב הקמפיינים לשיווק מחדש שלנו, 90% מהלקוחות ראו עלייה משמעותית ברווחיות. קמפיין שיווק מחדש מניב מדדי קליקים גבוהים יותר, מדדי המרה גבוהים יותר, והוא הדרך האפקטיבית ביותר להשיב מבקרים לאתר ליצירת המרה.
הצוות שלנו, ב – SEO-UP, מספק שירותי ניהול מלא של קמפיין השיווק מחדש בשילוב עם ניהול שירותי גוגל Ads.
עסקים חדשים, שרק מתחילים עם קמפיין ממומן בגוגל, יכולים לקבל רק שירותי שיווק מחדש, ללא שירותים נוספים, אך כדאי להשתמש בשיווק מחדש כאמצעי פרסום שמתכתב עם כל הפרסום במדיה חברתית או חיפושי פרסום אחרים שכבר נעשים על ידכם.
בדרך כלל ניהול קמפיין שיווק מחדש אינו שירות יחיד (למרות שהוא יכול להיות כזה).
קמפיינים של שיווק מחדש הם אמצעי שיווק חשוב הנתמך על ידי חיפוש איכותי ממומן וקמפיין פרסומי במדיות החברתיות.
קמפיין חיפוש גוגל Ads בהחלט מסייע להגיע למשתמשים עם הפוטנציאל המסחרי הגדול ביותר (מוכנות לרכישה) אך המלאי שלכם מוגבל לאלו המחפשים באופן אקטיבי את המוצר או השירותים אותו אתם מוכרים.
גישה לרשת התצוגה תאפשר לכם להגיע למאות מיליוני גולשים ברשת מדי יום. יותר מזה, אנו נוודא שהפרסומים שלכם מופיעים רק באתרים איכותיים ומגיעים רק למבקרים איכותיים המעוניינים במוצר שלכם.
אנו מנוסים בעבודה מול כל חלופות הפרסום המרכזיות ועם מספר פלטפורמות ביקוש צדדיות ( DSP ) משניות.
הצגת הפרסומים שלכם באתרים אחרים היא דרך טובה ליצור תנועה ערה אל האתר שלכם בעלות לא גבוהה.
איזה עסק לא היה מעוניין להגדיל החשיפה לקהל הכי רלוונטי? אין עסק כזה, יצירת מעורבות לקהל פוטנציאלי לעולם לא היה פשוט יותר . בעזרת קמפיין רימרקטינג בגוגל ניתן לעקוב אחר גולשים שהיו באתר, וניתן למצוא גולשים דומים שהתעניינו בנושאים דומים לנושאים המופיעים באתר שלכם, בין אם העסק שלכם מפיץ שירותים או מוצרים.
רימרגטינג הוא בעצם ״שיווק מחדש״. פרסום המכוון לגולשים (אנשים( אשר קיימו אינטראקציה עם האתר שלכם, בין אם דף מוצר / דף שירות / דף הבית, או גילו עניין בתחומים הקשורים לדברים המפרסמים באתרכם.
קמפיין רימרקטינג ברמה הטכנולוגית פועל בעזרת הטמעת קובץ Cookie בדפדפן הגולשים שלכם (חוקי לחלוטין)וכך בעצם ״לרדוף אחריו״, באתרים נוספים שהוא יגלוש, במידה ויש אפשרות להציף פרסומות גוגל, הגולש ייחשף לפרסומים הקשורים לאתר שלכם.
כך נוכל להופיע יותר אצל לקוחות פוטנציאלים, להישמר בתודעת הלקוחות ליותר זמן ואף להחזיר גולשים שלא השאירו פרטים חזרה לאתר.
אחת הסיבות שכל עסק צריך קמפיין רימרקטינג בגוגל היא פשוט להגביר מודעות למותג (brand awareness) ולחשוף אותו לכמה שיותר לקוחות וכמה שיותר זמן.
קמפיין רימרקטינג מאפשר לנו להישאר בתת המודע אצל לקוחות שעברו באתר האינטרנט והם כנראה לקוחות פוטנציאליים.
קמפיינים של גוגל רימרקטינג מצליחים לייצר עליה משמעותית באחוזי ההמרה היות והגולשים אשר היו באתר ולא ביצעו המרה (השארת פרטים / טלפון ) רואים פרסומים של אותו עסק, משאירים אותו בתודעה ולבסוף חוזרים לאתר ומייצרים פעולה המרה כלשהי. כלומר – גולש שהיה בעבר רק גולש שעבר באתר, הופך ללקוח.
מודעות מבוססות תמונה המופיעות באתרים או באפליקציות אחרות. מודעות אלו יכולות להיות סטטיות או דינמיות ויכולות לכלול טקסט, תמונות או וידאו.
מודעות רימרקטינג דינמיות מציגות למשתמשים מוצרים או שירותים שהם צפו בעבר באתר שלך באופן דינאמי לפי האיזורים או המוצרים שהם ראו באתר. מודעות אלו יכולות לכלול תמונות, מידע על מוצר ותמחור.
אופציה מעניינת מאוד המאפשרת הצגת מודעות למשתמשים שכבר קיימו אינטראקציה עם האתר, כאשר הם מחפשים מילות מפתח ספציפיות בגוגל.
יש מגוון גדלים לבאנרים בקמפיין רימרקטינג, להלן 10 הגדלים הנפוצים :
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!
לשיחה עם נציג – מומחה קידום
info@seo-up.co.il | 079-5805620
מוזמנים להגיע לקפה
א.ד ברגמן 2, פארק המדע רחובות, קומה 1
השאירו לנו פרטים ונציגנו יחזור אליכם בהקדם!