איך לכתוב תוכן פוסט לבלוג
כתיבת פוסטים בבלוג דורשת מיומנות. כדי לשמור על העניין של הקוראים, עליך לחשוב על מבנה התוכן שלך ולשמור עליו מעניין. כי אם אנשים אוהבים ומבינים את הפוסט שלך, הם הרבה יותר סביר שישתפו אותו עם אחרים – וזה יעלה את הדירוג שלך. אז אם אתה רוצה לשפר את כישורי הכתיבה שלך ואת הדירוג שלך, התחל עם הטיפים האלה על איך לכתוב פוסט בבלוג ידידותי ל SEO
זה עשוי להישמע כמו שכתיבה ל-SEO וכתיבה כדי למשוך ולעניין את הקהל שלך הן שתי מטרות מנוגדות. אבל זה למעשה לא נכון. כמובן, אם אתה רוצה לכתוב פוסט ידידותי ל-SEO, עליך להציג את המילים שאתה רוצה למצוא במקום בולט. אבל שימוש יתר במילות מפתח פוגע קשות בקריאות של הטקסט שלך. למעשה, צפיפות גבוהה של ביטויים מרכזיים יכולה אפילו להיות אות לגוגל שאתה ממלא מילות מפתח בטקסט שלך, וזה יכול להשפיע לרעה על הדירוג שלך.
החלטנו לכתוב מספר טיפים לכתיבת פוסטים בבלוג שהם ידידותיים ל-SEO וקריאים. שתי המטרות הללו תמיד צריכות ללכת יד ביד. כי אנחנו מאמינים שכתיבה בשפה מובנת מביאה לך יותר מבקרים ושומרת אותם באתר שלך!
לפני שתתחיל: בצע מחקר מילות מפתח
לפני שתתחיל לכתוב, עליך לבצע מחקר מילות מפתח. אם אתה רוצה לשלוט בתוצאות החיפוש, עליך להבין אילו מילים הקהל שלך באמת מחפש. אלו הנושאים שעליך לכתוב עליהם והמילים שעליך להשתמש בהן בטקסט שלך.
כשסיימת את מחקר מילות המפתח ויש לך רשימת מילות מפתח עיקריות לכתיבה, זה הזמן להתחיל לכתוב. הנה 10 טיפים שיעזרו לך לסיים עם פוסט בלוג מעולה!
טיפים לכתיבה של פוסטים ידידותיים ל-SEO
יותר מהכל, הפוסט בבלוג שלך חייב להיות כתיבה טובה. כשמתחילים פוסט חדש, הרבה בלוגרים פשוט מתחילים לכתוב. בעוד שזה עשוי לעבוד עבור חלק מהאנשים, אחרים זקוקים ליותר הנחיות. באופן אישי, אני תמיד עוקב אחר ה'כללים' האלה כשאני כותב בלוג חדש.
# חשוב לפני שאתה כותב –
לפני שתתחיל, חשוב היטב על המסר של היצירה שלך. זה עוזר לענות על השאלות הבאות: מה אתה רוצה לומר לקוראים שלך, או איזו שאלה מרכזית אתה רוצה לענות? מה המטרה של המאמר שלך? מה אתה רוצה שהקוראים שלך יעשו בסוף הדף? כדאי גם לחשוב על הכוונה של החיפוש של מישהו. דרך קלה לקבל תובנה על כך היא להסתכל על תוצאות החיפוש עבור מונח החיפוש שבו אתה רוצה לדרג.
# תכנן מבנה לפוסט שלך
כדי לכתוב פוסט קריא וידידותי ל-SEO, עליך ליצור מבנה ברור. זה אומר שלכל פוסט צריכה להיות: איזושהי הקדמה בה אתה מציג את הנושא שלך. גוף בו כתוב המסר העיקרי. סיכום בו אתה מסכם את הרעיונות המרכזיים או מסיק מסקנה בכמה משפטים, כתוב מה אתה רוצה לומר בכל שלושת החלקים. כעת יצרת סיכום של הפוסט שלך. זה יעזור לך ליצור פוסט מובנה וקריא. עכשיו הכתיבה האמיתית יכולה להתחיל.
# השתמש בפסקאות וכותרות
כולם משתמשים בפסקאות, אבל לא כולם משתמשים בהן היטב. למשל, ייתכן שזה מפתה להתחיל כל משפט חדש בשורה חדשה כי זה נראה נחמד. אבל אתה לא צריך לעשות את זה! גם לא כדאי לעשות את הפסקאות שלך ארוכות מדי, שכן כל פסקה צריכה להיות רעיון או נושא משלה. אז, שאל את עצמך מה הרעיון המרכזי של כל פסקה. עליך להיות מסוגל לסכם את הרעיון המרכזי הזה במשפט אחד. אם זה לא אפשרי ואתה צריך יותר משפטים כדי להסביר את הרעיון המרכזי, פשוט עליך להשתמש ביותר פסקאות.
כותרות נכונות גם עוזרות לקוראים שלך להבין על מה חלק מסוים בטקסט שלך עוסק. אם אתה רוצה שאנשים ימצאו את דרכם במאמרים שלך, השתמש בכותרות משנה כדי להוביל אותם. כותרות משנה עוזרות לקוראים לסרוק את הדף שלך ומבהירות את מבנה המאמרים שלך. הן לא רק חשובות לקריאות אלא גם לאלמנטים של ה-seo והקידום האורגני. לכן, אנו ממליצים להשתמש במילת המפתח שלך בכמה מכותרות המשנה שלך. אל תשתמש במילת המפתח שלך בכל כותרת! זה יהפוך את הטקסט שלך לקריא בצורה מגושמת ולא טבעית. בנוסף, זה יגרום לאנשים להפסיק לקרוא.
# השתמש במילות מעבר
מילות מעבר עוזרות לאנשים לסרוק את הטקסט שלך ולהבין את הקשר בין משפטים ופסקאות. לדוגמה, נאמר שיש שלוש סיבות לכך שאנשים יקנו את המוצר שלך. עליך להשתמש במילות איתות כמו: 'ראשית כל'; 'שנית' ו'סופית'. גם מילים כמו 'עם זאת', 'בדומה' ו'לדוגמה' נותנות אות ברור לקוראים שלך. הקוראים יבינו מיד שמסקנה תבוא אחרי מילים כמו 'לסיכום' או 'בקצרה'. מילות מעבר לכן מאוד חשובות להוספת מבנה לטקסט שלך. מומלץ לקרוא מאמר על באיזה גוף לכתוב תוכן
# השתמש במילות מפתח קשורות
מילוי המאמר שלך במילת המפתח המרכזית שלך הופך אותו לפחות מעניין לקריאה, וזה יכול לפגוע בדירוג שלך. גוגל הופכת חכמה יותר, אחרי הכל. היא רוצה שתכתוב תוכן שהמשתמשים יאהבו. היא לא רוצה שתשתמש במילת המפתח המרכזית שלך בכל משפט שני, כי לגוגל יש כעת דרכים אחרות לנתח על מה הטקסט שלך. לדוגמה, אחת הדרכים שבהן גוגל מבינה את נושא הטקסט שלך היא על ידי זיהוי מילים נרדפות ומילים אחרות שקשורות למילת המפתח המרכזית שלך. לכן עליך להשתמש במילים נרדפות ומילות מפתח קשורות לאורך הטקסט שלך.
# אופטימיזציה של אורך המאמר שלך
וודא שהפוסטים בבלוג שלך מכילים לפחות 300 מילים, אבל שמור על איזון באורך המאמר שלך. גוגל אוהבת מאמרים ארוכים. עם זאת, אם המאמר שלך ארוך מדי, אתה עשוי להפחיד משתמשים. אז, מה עליך לעשות? העצה שלנו היא לכתוב מאמרים קצרים עד בינוניים. כאשר אתה יודע שאתה כותב מיומן, אתה יכול גם לנסות את ידך במאמרים ארוכים יותר. עיין במאמר זה אם אינך בטוח כמה זמן צריך להיות פוסט בבלוג, זכור להמשיך להשתמש במילת המפתח המרכזית שלך לאורך הטקסט.
# קישור לתוכן קיים אם כבר כתבת תוכן על אותו נושא כמו הפוסט הנוכחי שלך, אל תשכח לקשר אליו וממנו. אנו קוראים לזה קישור פנימי. גם הקוראים שלך וגם גוגל יודו לך על כך, כי זה עוזר להם לנהל את התוכן שלך ולהבין את הקשרים בין תוכן שונה באתר שלך. אז, קח קצת זמן לקשר לתוכן הקודם שלך וממנו. כלי הקישור הפנימי שלנו יכול לעזור לך על ידי הצעת עמודים ופוסטים רלוונטיים באתר שלך שאתה יכול לקשר אליהם.
לסיכום, קישור פנימי מועיל כי:
מבנה הקישורים שלך חשוב גם לדירוגים שלך בגוגל. קישור לתוכן אחר על נושא מסוים הוא נהדר עבור הקוראים שלך, כי הם עשויים להתעניין בקריאת הפוסטים הקשורים האלה גם כן. זה עוזר להם לנווט באתר שלך! זה יהפוך את הפוסט החדש שלך בבלוג והפוסטים הקיימים לחזקים יותר, כי אתה מראה את הסמכות שלך בנושא
# תן לאנשים אחרים לקרוא את הפוסט שלך
לפני פרסום הפוסט שלך, ודא שמישהו אחר יקרא אותו קודם. שאל אותם האם הם מבינים את הרעיון המרכזי של הפוסט שלך, והזמן אותם לתקן כל טעויות כתיב ודקדוק. הם יכולים לעזור לך על ידי מתן מבט אובייקטיבי על הקריאות והאטרקטיביות של הטקסט שלך. אם יש לך מישהו בצוות שלך שהוא מומחה בנושא שבו אתה כותב, ודא להעביר לו את הפוסט שלך. כך, הם יכולים לבדוק האם כיסית את כל מה שאתה צריך ולתת הצעות לשיפור הפוסט שלך.
# הוסף תוכן באופן קבוע
הוספת פוסטים חדשים לבלוג שלך באופן קבוע אומרת לגוגל שהאתר שלך פעיל. זה חשוב! כי אם האתר שלך אינו פעיל, גוגל תסרוק אותו פחות לעתים קרובות וזה עשוי להשפיע לרעה על הדירוג שלך. אבל אל תפרסם רק לשם הפרסום. ודא שכל מה שאתה מפרסם הוא תוכן איכותי: מאמרים אינפורמטיביים, כתובים היטב שמבדרים את הקוראים ומתאימים לכוונת החיפוש שלהם.
# אם קשה לך לפרסם באופן קבוע, ייתכן שזה רעיון טוב ליצור לוח זמנים מערכתי לבלוג שלך. זה מאפשר לך ולצוות שלך לנהל את התהליך בצורה שמתאימה לכם. זה גם רעיון טוב לעדכן את הפוסטים הישנים שלך מדי פעם כדי למנוע מהם להיות מיושנים.