חשיבות התוכן באתר
תוכן תוכן ועוד תוכן
אחת הדרכים המרכזיות והטובות ביותר למשוך לקוחות חדשים היא דרך תוכן איכותי
# מהו תוכן איכותי?
תוכן שעונה לקורא על שאלות, וגם נותן לו ערך מוסף ומשאיר אותו עם כמה טיפים טובים להמשך.
# תוכן כזה, יגרום לכמה דברים:
- הגולש יחזור לאתר שלכם, לבדוק עוד מידע ברגע שיצטרך
- הגולש ימליץ על התוכן / על האתר שלכם
- הגולש יפנה אליכם כדי להיות לקוח שלכם או לצורך שיתוף פעולה
- הגולש ישתף את התוכן ברשתות
- ביטויי החיפוש שלכם יעלו בדירוגים והקידום אתר שלכם יצליח
# איך מייצרים תוכן איכותי?
תוכן איכותי יכול להיות בצורה של בלוג באתר, בין אם אתם חברה גדולה או עסק קטן, אפילו עצמאי, תוכן הוא נכון לגבי כולם, בדגש על קידום אורגני יש לדאוג לכתיבה נכונה של המאמר –
- כותרת ברורה ועדיף גם מותאמת לקידום
- שלקורא יהיה ברור על מה הוא הולך לקרוא
- התוכן צריך להיות מחולק לפסקאות (אם אפשר לסמן את הפסקאות יהיה מצויין, כך שהקורא ירפרפ בעיניים לפי תתי נושאים)
- כותרות פנימיות שידגישו לקורא על מה כל פסקה תדבר
- פתיחה לשאלות – תשאירו לגולשים צור קשר, שישאלו אתכם, שיבקשו מכם עזרה.
# למי זה מתאים?
כל אחד בתחומו, יכול לענות לגולשים על שאלות ולכן בלוג זו פלטפורמה טובה ביותר לעשות זאת.
דרך הבלוג, אפשר לכתוב מאמרים מקצועיים ואף מאמרים אישיים, כך שהבלוג יוצר חלון לנגיעה בכל הגולשים, כלומר בכל קהל הלקוחות הפוטנציאלי שלכם.
# אז אתם שואלים איך מתחילים?
המאמרים שלכם צריך להתחיל בסוגיה / בבעיה / בשאלה, כלומר על מה הגולש הגיע לקרוא ועל מה אנו הולכים לפרט לו, בהמשך המאמר אם תוכלו להשתמש בנתונים אמיתיים זה יהיה מעולה, כלומר – אחוזים / נתונים / תמונות להמחשה ולבסס את איכות ואמינות התוכן שלכם, זה יהיה גם כן מצויין, בהמשך המאמר תיתנו תשובות, מה ואיך בדיוק לעשות, ובסיומו אתם יכולים להשאיר גם פסקה אישית, למשל ״לדעתי אתם צריכים לכתוב את המאמר בצורה xxx ״, זה יכול לגרום לגולש להבין, שמי שכתב את התוכן באמת רוצה לתת ערך מוסף לקורא.