מילות מפתח ממותגות | seo-up קידום אתרים
אוגוסט 20, 2024

מהן מילות מפתח ממותגות

מילות מפתח ממותגות הן כל שאילתות החיפוש הקשורות ישירות למותג, למוצרים או לשירותים שלך. לרוב, הן כוללות את שם המותג בתוכן. לדוגמה, "seo-up קידום אתרים" ו-"seo-up קידום אורגני" הם בין מילות המפתח הממותגות שלנו.

מדוע מילות מפתח ממותגות חשובות?

אולי זה נראה אינטואיטיבי שלא צריך לנסות לאופטימיזציה עבור מילות המפתח הממותגות שלך. אם המחפש כבר מכיר את המותג שלך, האם לא העבודה כבר נעשתה?

להפך, המחפשים שכבר מודעים למותג שלך הם מהחשובים ביותר למשוך. מכיוון שהם כבר עברו את השלב הראשון במסע הקנייה, זו הזדמנות קלה להגיע אליהם ולעזור להם להתקדם הלאה במורד המשפך.

חיפושים ממותגים בדרך כלל כוללים כוונה ניווטית, ולכן דירוג גבוה במילות המפתח הממותגות שלך יכול לעזור ללקוחות הפוטנציאליים למצוא אותך מהר יותר. (ניתן לקרוא בהקשר זה על תוכן ממותג)

יכול להיות שאתה חושב: האם האתר שלי לא אמור לדרג באופן אוטומטי במיקום גבוה מכיוון שהמותג שלי ייחודי לי? למרות שאולי תדרג עבור שם המותג הקצר שלך, ישנה אפשרות שאתרים אחרים ידורגו מעליך עבור מילות מפתח ממותגות ארוכות זנב.

מה זה מילות מפתח ממותגות | seo-up חברת קידום

מה זה מילות מפתח ממותגות | seo-up חברת קידום

כיצד לבצע אופטימיזציה למילות מפתח ממותגות

זיהוי מילות המפתח הממותגות שלך

לפני שתתחיל לבצע אופטימיזציה למילות המפתח הממותגות, תחילה עליך לזהות את כל הגרסאות של מילות המפתח הממותגות שתוכל לדרג עבורן.

כדי למצוא את מילות המפתח שאתה מדורג עבורן, פשוט פתח את דוח הביצועים ב-Google Search Console והקלד את המילים/ביטויים המציינים את המותג או המוצרים שלך במסננים. לאחר מכן, ייצא רשימה זו לגיליון אלקטרוני; נזדקק לה בהמשך.

כדי למצוא רעיונות נוספים למילות מפתח ממותגות, כולל כאלה שאינך מדורג עבורן, תצטרך כלי מילות מפתח כמו כמו שיש באתרים כמו semrush או ahref ואפילו בכלי מילות המפתח של גוגל.

לאחר שתמצא את מילות המפתח הממותגות, תייצר רשימה של מילות מפתח ממותגות לעבוד איתן.

בחר באילו מילות מפתח להתמקד

ישנם מספר סוגים של מילות מפתח ממותגות ששווה להתמקד בהן:

מילות מפתח בעלות ביצועים נמוכים: זהה כל מילות מפתח המדורגות נמוך מ-#1, ובדוק אם יש דרך ליצור תוכן שיעזור לבצע אופטימיזציה עבורן.

דפים עם כוונה לא תואמת: ייתכן שיש לך מילות מפתח המדורגות במקום הראשון אך לא מספקות למשתמש את מה שהוא מחפש. התאם את התוכן שלך כדי לוודא שהדף עם הכוונה הנכונה יכול לדרג במקום הראשון עבור מילת המפתח הזו.

מילות מפתח חדשות וחשובות: מילות מפתח עם נפח חיפוש גבוה שתוכל להתמקד בהן ולהגדיל את התנועה.

הוסף קישורים פנימיים

עיגון מילות המפתח הממותגות שלך עם קישורים פנימיים יכול לעזור ל-Google להבין את מבנה האתר שלך ולחזק את מילות המפתח הממותגות. אזורים בעלי השפעה גבוהה להוספת קישורים פנימיים כוללים:

  • ניווט באתר
  • דפים חשובים
  • דפים שבהם אתה מזכיר מילות מפתח ממותגות

 

חזרה למילון המונחים לעולם ה seo .